20100308

Hello Monday.

Bulan yang agak sibuk bagi aku , minggu dan hari-hari yang penuh dengan kerja dan kelas plus tengah mid term sekarang.

Kelas
Assignment
Tutorial
Test
Kuiz
Exam

Lagi dan lagi , hmmph -.- Oh, realitinya menjadi seorang pelajar universiti serious shit memenatkan.

Petang tadi sebelum masuk kelas jam 5.30 aku lepak dengan beberapa orang kawan kat library. Tengah sibuk borak-borak sorang kawan tanya , nama dia Philip orang Sabahan mix Cina , sibuk mencelah ,

" Gurl , dah lama saya nak tanya nie , bila saya boleh datang masuk meminang Gurl ? "

& I was like , errr awak merepek apa nie? Hahaha Philip philip , satu meja tergelak. Nasib baik lah kau comel kalau tak memang aku tak layan soalan kau tue, cakap taknak terus !

* gatal gila aku ;D

1 ulasan:

umu6point berkata...

hmmmm...hi gurl..
akak nak kenal bleh? lama dah nak post coment tp selalu x ada kesempatan..

x sedap la akak nk panggil gurl, bleh thu name sbnr gurl?

salam kenal ye gurl..errkk..